Del 22 (Smygkik)

”Hej, Ulrik här.” Jag andades tyst ut. Han svarade nästan direkt.

”Hej, det är Desi, Cassies syster.”

”Jaha, hej. Har det hänt något?” Han lät lite lätt orolig.

”Tja, det beror på”, sa jag lite tveksamt. ”Tycker du fortfarande om Cassie?” Han var tyst så länge att jag nästan trodde att han hade lagt på luren.

”Jo, det är klart jag gör det. Men hon tycker väl inte om mig.” Han lät lite bitter. Jag tyckte synd om honom. Allt verkade nästan bara vara ett stort missförstånd.

”Där har du fel. Hon mår jättedåligt över att hon gjorde slut med dig, men hon verkar inte vilja erkänna det ordentligt för sig själv.” Jag suckade. ”Vi måste göra något.”

”Som vadå? Hon verkar ju inte ens vilja prata med mig.” Han suckade även han.

”Jag har en idé…”

 

-----------------------------------------------------------------------------

:)

Ha de gött!

Erica


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra, snäääääällla lääääägg upp nästa i daaaaaaaaag!! :D

2012-01-12 @ 15:10:06
Postat av: Anonym

Jätte bra !! längtar tills nästa kapitell!! :D

kan du inte lägga upp det nu !?

2012-01-12 @ 16:10:07
Postat av: Anonym

Men jag vill ha nästa nuu, snälla lägg upp den idag? :)

2012-01-12 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0