Hej igen

Ja, hej igen. 
Som ni säkert märkt, så går det inte framåt med mitt skrivande och jag har nu bestämt mig för att sluta. Tyvärr, men det är bäst så. Jag kan ändå inte få ihop något som det är för tillfället.
Det har varit jättemysigt att skriva här på bloggen och alla era underbara kommentarer har alltid gjort mig lika glad! Att skriva om Ulrik har varit något jag tyckt om och jag kommer inte sluta, men jag kommer bara ta en paus från det och kanske inte lägga upp det.
Så, jag vill bara tacka er allihopa för de månader som passerat, för att ni stöttat mig och tyckt till om det jag skrivit. Jag skulle kunna tacka er tusentals gånger och det skulle ändå inte vara nog.
Bloggen kommer finnas kvar, jag tänker absolut inte ta bort den, utan ni får gärna stanna kvar och läsa Afterall, Australian Moments och de delar av Starlighted som finns. En dag återvänder jag kanske och avslutar det jag påbörjat, men för tillfället känner jag att jag vill gå vidare till något nytt.
Om ni vill veta om jag skulle komma tillbaka, så kan ni antingen följa mig på Twitter (HÄR) eller gilla sidans Facebook-sida, som även den kommer ligga kvar (HÄR). På Facebook, Twitter och på bloggens mail ([email protected]) så kommer ni alltid kunna komma i kontakt med mig om det skulle vara något.
 
Jag har numera övergått till en amerikansk fanfiction sida, där jag skriver på engelska. Om ni skulle vilja fortsätta läsa saker skrivna av mig, så hittar ni mig där (LÄNK). Annars hoppas jag att vi ses någon gång i framtiden, kanske på någon av Ulriks spelningar eller liknande.
Återigen, TACK! Och ha de gött!

Hej...

Hej hörni!
Jag vet att flera av er undrar när nästa del av berättelsen kommer upp och jag måste säga att jag inte vet. För tillfället sitter jag bara och skriver på en massa annat som jag har mer inspiration till och Starlighted ligger därför lite på is. Jag vet att ni vill ha en ny del, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. 
Jag satt och skrev i torsdags och det flöt på finfint, så jag trodde att det skulle bli klart till fredag, men som ni förstår så blev det inte så.
Jag tänkte till en början att jag bara skulle skriva ett par delar på berättelsen och sedan avsluta, men nu vet jag inte längre. Jag känner att jag har tappat lusten att blogga, totalt.
Så just nu sitter jag och funderar, stenhårt. Antingen gör jag ett skitslut på Starlighted och sedan lägger ner helt, eller så kommer jag fortsätta skriva, men då med grymt stora mellanrum mellan delarna (Om jag nu inte får en idékick) och sedan lägga av efter det, eller om jag ska lägga av helt nu.
Jag vill egentligen inte lägga ner, men jag känner det att om jag ändå inte skriver, så är det ingen idé att ni måste sitta och vänta på nya delar.
Men inget är ännu bestämt, utan jag funderar fortfarande på det. Jag är verkligen ledsen, men jag ville bara informera er.
Ha de gött, fina läsare som kikar in trots att jag suger på att uppdatera.

RSS 2.0