Hej...

Hej hörni!
Jag vet att flera av er undrar när nästa del av berättelsen kommer upp och jag måste säga att jag inte vet. För tillfället sitter jag bara och skriver på en massa annat som jag har mer inspiration till och Starlighted ligger därför lite på is. Jag vet att ni vill ha en ny del, men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva. 
Jag satt och skrev i torsdags och det flöt på finfint, så jag trodde att det skulle bli klart till fredag, men som ni förstår så blev det inte så.
Jag tänkte till en början att jag bara skulle skriva ett par delar på berättelsen och sedan avsluta, men nu vet jag inte längre. Jag känner att jag har tappat lusten att blogga, totalt.
Så just nu sitter jag och funderar, stenhårt. Antingen gör jag ett skitslut på Starlighted och sedan lägger ner helt, eller så kommer jag fortsätta skriva, men då med grymt stora mellanrum mellan delarna (Om jag nu inte får en idékick) och sedan lägga av efter det, eller om jag ska lägga av helt nu.
Jag vill egentligen inte lägga ner, men jag känner det att om jag ändå inte skriver, så är det ingen idé att ni måste sitta och vänta på nya delar.
Men inget är ännu bestämt, utan jag funderar fortfarande på det. Jag är verkligen ledsen, men jag ville bara informera er.
Ha de gött, fina läsare som kikar in trots att jag suger på att uppdatera.

Kommentarer
Postat av: lgks lynette sund

Om du inte får insperation på just starlighted kan du väl fortsätta på tex afterall eller den andra? :)

Du äger! Och jag vet hur du känner eftersom jag gjort oh kännt samma sak, men snälla. TA INTE BORT DEN. <3

Svar: Starlighted är ju en fortsättning på just Afterall, så den fortsätter jag ju redan på och Australian Moments känns som ett avslutat kapitel. Tack, det betyder mycket! :)
Erica

2012-07-03 @ 13:35:06
URL: http://lgks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0