Trololo!

Hej, hej, hej, hej allihopa!!
Yep, I'm back! Jag tänker börja blogga igen! I alla fall över jul och nyår. Har saknat bloggen så himla mycket och insåg att jag ville komma tillbaka. Har sett att det faktiskt finns några som fortfarande kikar in här, något som jag är otroligt glad över :)
Jag har ingen färdig story än, utan bara en början, men ska försöka få ihop en lite småmysig julberättelse. Vet inte när jag kommer börja publicera den, då jag har mycket i skolan och med en del andra fanfics, men jag ska försöka få upp något till helgen i alla fall.
Stor kram på er alla! :)
/Erica

Kommentarer
Postat av: Johanna

Omg! ska du börja skriva igen :D omg kan inte vänta :D

Hahah jag va inne på bloglovin och satt och blädrade lite och sen när jag såg att det stog Afterall, Jag ba omgomgomg! :D :D

2012-11-26 @ 18:16:19
Postat av: Anonym

Ska blir kul att läsa den:-D

2012-11-27 @ 22:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0