Lite grejer jag tänkt på...

Ja, halloj!
Jag har känt det att jag inte riktigt är nöjd med Eyes Open. Något med den känns inte riktigt rätt... Jag tappar intresset för snabbt och vet aldrig riktigt vad jag ska skriva. Det är mest därför som delarna dröjer så mycket.
Jag har däremot nu börjat fundera på en nya berättelse. En berättelse som kommer vara en fortsättning på Afterall. Jag vet inte riktigt varför, men det känns på något sätt bra att gå tillbaka till där allt började. Utan Afterall hade den här bloggen aldrig kommit igång. Det är den som döpt hela bloggen, gjorde att jag överhuvudtaget övervägde att lägga upp det jag skrivit, visa det för er alla.
Så jag har funderat: Jag hade tänkt fortsätta skriva på Eyes Open, i alla fall ett litet tag framåt (Kanske tre/fyra delar till) och sedan börja på fortsättningen på Afterall.
Vad tycker ni om detta? Det är trots allt ni som läser, kommenterar och tycker till. Utan er skulle jag inte fortsätta skriva. Så kommentera vad ni tycker! :)
Ha de gött!
EDIT: Om ni gillar Hungerspelen, så får ni gärna kolla in min personliga blogg. Jag har nämligen lagt upp en kort fanfic baserat på första boken i serien. Ni hittar min blogg HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

det tycker jag lät jättebra! jag älskade verkligen afterall, så det skulle säkert vara hel grymt! :D

2012-05-20 @ 00:27:51
Postat av: felicia

fortsättning på Afterall!? hdgjdlfhagjk, ja tack!! :D

2012-05-20 @ 00:30:27
Postat av: Rebecca

Tycker det låter som en toppen idé! Kör på det du! :)

2012-05-20 @ 10:05:43
Postat av: Linnea

Omggg, typ dröm som går i uppfyllelse! Eyes Open är bra, men självklart vill man ha en fortsättning på Afterall! Tacktacktack

2012-05-20 @ 12:12:21
Postat av: Miranda

Afterall är den bästa berättelsen jag har läst!

Så ja, gärna! :)

/M

2012-05-20 @ 12:45:45
Postat av: Josefin

2012-05-20 @ 15:22:20
URL: http://Jossesfoto.weebly.com
Postat av: Josefin

Afterall är bäst så JA tack ! :D <3

2012-05-20 @ 15:23:10
URL: http://Jossesfoto.weebly.com
Postat av: iodsf0fvnweloxcnmzsxd-g

Jag tycker också att du ska fortsätta på afterall. De andra novellerna har varit bra, men afterall har vart bäst ;)

2012-05-20 @ 20:46:25
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska fortsätta på afterall! Helt ärligt gillade jag inte den nuvarande så har slutat läsa den... Inte taskigt menat för du skriver grymt men inte min smak bara. :) kram

2012-05-20 @ 22:32:42
URL: http://jjohannaaspeteg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker du ska göra en fortsättning på Afterall! Tycker det var den bästa av dom berättelserna du har skrivit här!

2012-05-21 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0