Karaktärerna i Afterall II - Starlighted

Well, här har ni karaktärerna. Som ni ser så är det ganska få, men jag vill inte ha fler att hålla reda på nu i början. Kanske kommer någon läggas till, men ni får reda på det i sådana fall :)
Ni ser också att jag återanvänder Selena Gomez som en av karaktärerna, men det beror på att jag totalt tagit bort Eyes Open från bloggen. Kanske publicerar jag den igen någon annan gång, men nu får den istället vila i min dator. Första delen av Afterall II som fått namnet Starlighted, kommer redan ikväll om jag får minst... fem kommentarer om karaktärerna.
Nej, jag skojar såklart ;) Jag tänker inte tvinga er att kommentera, haha :)
Ha de gött!
Fullständigt: Cassandra Lowland
Smeknamn: Cassie
Ålder: 18, född 13 Mars 1994
Övrigt: Huvudpersonen i berättelsen.
Fullständigt: Jens Ulrik Munther
Smeknamn: Ulrik
Ålder: 18, född 18 Februari 1994
Övrigt: Ung artist med en växande fan-skara och som får allt fler fans ute i Europa och faktiskt ska lanseras i Japan till sommaren.
Fullständigt: Joseph Batchler Doyle
Smeknamn: JB
Ålder: 17/18, född 18 Juli 1994
Övrigt: En av Cassies närmsta vänner. De har känt varandra sedan barnsben och har alltid delat nästan allt.
Fullständigt: Kelly Valce
Smeknamn: Kels
Ålder: 17/18, född 13 Augusti 1994
Övrigt: En av Cassies närmsta vänner. De var tidigare endast klasskamrater, men har på senare tid blivit riktigt goda vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0