Lite saker angående bloggen

Halloj!
Jag hade tänkt ta upp en sak kring bloggen. Jag har på senare tid lagt märke till att antalet kommentarer minskat drastiskt de senaste veckorna, något som gör mig fundersam. Jag tänker absolut inte tvinga er till att kommentera, men då jag har runt 70 läsare per dag och knappt får någon kommentar alls, då börjar jag undra lite. Är berättelsen så dålig att ni inte känner för att kommentera, eller är det något annat? Jag är väl medveten om att många av oss har mycket i skolan för tillfället, men att slänga in en liten kommentar tar väl inte så lång tid? Eller?
Jag har faktiskt funderat på att sluta skriva eller ta en paus. Skriva vidare på berättelsen för mig själv och inte lägga ut den.
Jag kommer kanske göra just detta ganska snart, för en blogg utan kommentarer är inget som lockar mig så speciellt mycket.
Så, har jag inte fått nån kommentar på om jag ska fortsätta eller inte innan helgen, så kommer jag troligtvis ta en paus på obestämd tid. Tyvärr, men det är så det kommer bli.
Ha de gött... Eller hur det nu blir
/Erica


Kommentarer
Postat av: Svea

Nej! Jag tycker då att du ska fortsätta på berättelsen och lägga ut den här. Den är ju asbra och jag älskar den här novellen, ärligt talat så är det Austrailian Moments (och Afterall) som är dom bästa Ulrik-novellerna som jag har läst! :D snääääälla fortsätt! :)

2012-03-20 @ 13:09:58
Postat av: Johanna

Neeej! Snälla sluta inte!! :(

2012-03-20 @ 14:09:23
Postat av: Thea

dina noveller är bland de bästa jag läst. for real.

2012-03-20 @ 15:05:44
URL: http://andetag.devote.se
Postat av: Wilma!<3

Jag vet inte hur mycket jag kommenterar men jag glömmer nog just den delen. Snälla sluta inte! Bästa novellen E.V.E.R Ska kommentera varje inlägg prommes! :) <3

2012-03-20 @ 15:10:26
Postat av: Linnea

NEJ!! För guds skull, sluta inte, jag ber dig!? Älskar denna novell, har läst jättemånga Ulrik fanfics, men det här är den BÄSTA!!! Lovar att jag ska kommentera troget!

PS. Den här sidan är min tredje mest besökta sida på nätet, säger inte det nåt? :)<3

2012-03-20 @ 15:36:36
URL: http://lyrikern.blogg.se/
Postat av: felicia

Håller med de andra sluta inte, snälla fortsätt :)

2012-03-20 @ 15:41:21
URL: http://summerair.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej snälla sluta inte att skriva. Jag älskar din novell och kollar varje dag om det är ett nytt kapitel uppe och jag blir alltid lika glad när det är ett nytt kapitel uppe<3

2012-03-20 @ 15:51:42
Postat av: victoria

snälla sluta inte. detta är den bästa novellen jag har läst. Det är bara det att man inte orkar skriva komentarer hela tiden. Jag vet inte varför men det bara är så. snälla sluta inte.:)

2012-03-20 @ 15:54:11
URL: http://crazybuttrue.webblogg.se/
Postat av: Erika

Nej, sluta inte!

Ska bli mycket bättre stt kommentera, promise! Sluta bara inte, för din novell är en av dom få bra ulriknoveller jag jag läst, och jag har läst riktigt många. Tro mig!

2012-03-20 @ 16:00:00
Postat av: HannaLouise

NEJ! sluta inte! Din är en av dom bästa ulrik novellerna! Och kommentarerna är typ för att man inte orkar, hehehe men jag ska börja om det är var som får dig att fortsätta dela med dig av din awesome novell! kram

2012-03-20 @ 16:22:01
URL: http://glittrandehav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej nej nej! Det här är den bästa av alla Ulrik noveller och om du tar paus som jag bli väldigt sorgsen :(

2012-03-20 @ 17:18:31
Postat av: felicia

jag lovar att jag ska försöka kommentera mer! ^^ detta är den bästa Ulrik-novell jag någonsin har läst! :D

2012-03-20 @ 17:44:46
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av: Om jag säger att jag gillar Nicko Heap, så vet du nog vem jag är! ;)<3

Kan du inte lägga upp lite på din berättelse om Septimus Heap?

Fast jag gillar såklart denna också!! :)

Även om Afterall var bättre! :D

2012-03-20 @ 17:55:11
Postat av: EmmaGILLAR!ulrik

Neeeeeeeeej sluta inte !!!!! På riktigt det här är en av dem bästa berättelserna jag läst, jag hata verkligen hatar att läsa men den här är så jäääävla bra att jag skulle kunna läsa den hela dagen!! Snälla. Sluta inte!

2012-03-20 @ 18:20:25
Postat av: @lyneldin

Se vad alla är duktiga och kommenterar!? Snälla sluta inte, älskar novellen/bloggen!<3

2012-03-20 @ 19:34:02
Postat av: Anonym

Du får inte sluta! då blir jag ju jätteledsen juu :C Din novell är bäst ;)

2012-03-20 @ 19:37:22
Postat av: Josefin

Nej jag älskar din blogg och jag lovar att kommentera mer ! Jag skulle bli jätte ledsen om du slutade publicera kapitel då jag brukar gå in här flera gånger om dagen bara för att se om de kommit upp ett nytt kapitel !

Kram <33333

2012-03-20 @ 19:55:59
URL: http://jossesfoto.weebly.com
Postat av: tova

NEEJ!! sluta INTE!! älskar din blogg, måste ha mer att läsa! :P

2012-03-21 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0