Hej, hej!

Tänkte bara informera er om att det tyvärr inte kommer något inlägg idag. Ska bort i helgen, så måste spara delar, så att ni kanske kan få en varje dag i helgen. Det är väl värt väntan? Eller? :)
Det är inte heller säkert att det kommer något inlägg imorgon, men däremot så kommer det komma upp en tävling! Alltså blir det lite ytterligare info imorgon, någon gång under dagen!
Stay tuned!
Slänger in en bild från arkivet...



Coldplay - Bild från Google


Smal edit: Såg att jag fått några kommentarer angående att Alex har börjat banta i berättelsen. Vad som exakt kommer hända, det avslöjar jag inte, men jag vill bara berätta lite varför jag valde att ta med det: Jag vet om många, både tjejer och killar, som lider av olika kroppskomplex. Själv har jag aldrig varit så allvarligt besatt vid sådant. Jag är nöjd med mig själv, helt enkelt. Men jag ville ta upp det för att visa hur det faktiskt kan vara, hur allvarligt det faktiskt är. Hur blind man är fram tills den dag man inte orkar längre och faktiskt är så svag och sjuk att man inte klarar av något längre. Man har blivit så besatt av sig själv att man inte ser att man faktiskt lider av en allvarlig sjukdom. En sjukdom som faktiskt kan ta död på dig, allt på grund av att du vill ha en drömkropp. Men vad är det egentligen för vackert med en onormalt smal kropp som man verkligen ser på att personen gjort detta på grund av ett sjukligt begär? Alla är perfekta på sitt eget vis. Man ska aldrig försöka bli som någon annan. Det kan bli din undergång.

Kommentarer
Postat av: EmmaGILLAR!ulrik

Det låter toppen! Undrar vad för slags tävling det är;P

2012-03-21 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0