(Här ska det stå en fyndig rubrik)

Halloj, halloj!
Hur är det med er alla? Själv är det rätt bra. Min hand har blivit rätt mycket bättre, som tur är :)
Har fått lite frågor kring nästa del och den är nästan helt klar. Skrev nästan fyra A4 igår, så det är inte mycket kvar. Men jag har lite annat att göra för tillfället, så hinner inte riktigt skriva just nu, men det kommer förhoppningsvis ut idag.
Har två läxor som båda ska vara klara imorgon, samt så ska jag fixa lite i mitt rum och spela in en videoblogg som kommer ut på min blogg senare idag. Den hittar ni HÄR . Kommer kanske även läsa en bit ur dagens inlägg, vem vet ;) Eller en bit av något annat jag skrivit. Får se :p
Nej, nu måste jag återgå till Andra Världskriget och Maria Gripe. Vi ses!
EDIT: Videon ligger nu uppe på min blogg...

Kommentarer
Postat av: 1Dpiics - agnes

tycker du om one direction?:), isf är min blogg den rätta för dig! :D

eller du kanske inte vet vilka dom är?

kika då in på min blogg för att få svaret :D

http://onedirectionpiics.blogg.se

kram♥

2012-03-18 @ 18:38:20
URL: http://onedirectionpiics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0