Hej

Hej, hej allihopa!
Ja, det var egentligen tänkt att nästa del skulle komma upp antingen igår eller idag, men då jag igår inte ens satt vid datorn och idag bara skrivit en liten bit på nästa del, så kommer det inte bli så. Jag vet exakt vad som ska hända, men den frustrerande delen i det hela är hur jag ska få ner det i skrift. Jag satt och skrev tidigare, försökte komma fram till det jag skulle skriva om, men var tvungen att lägga av innan jag förstörde hela berättelsen.
Min inspiration har helt enkelt lämnat mig. Jag kommer dock försöka fortsätta på nästa del idag och under morgondagen, så kommer den kanske upp imorgon. Håll tummarna för det!
Dock kommer kvällen och eftermiddagen försvinna för min del, då jag imorgon ska medverka i Bingolotto. Ja, ni läste rätt ;)
Min systers klass ska nämligen vara med och då inte alla kunde komma, så fick jag hänga på. Så troligtvis kanske ni får en skymt av mig, om ni kollar. Det sänds kl. 19:00 - 20:00 i TV7 (Gamla TV4+). Så ni får gärna kolla om ni känner för det.
Det förargliga med detta är att vi från början skulle ha gått när Ulrik var gäst och spelade, men eftersom ödet ville annorlunda, så kommer vi nu istället behöva dras med Timoteij. Aja, det ska i vilket fall som helst bli kul att vara där och jag kommer försöka fota lite och lägga upp på min personliga blogg, som ni då gärna får kolla in.
Aja, ha de gött nu alla fina läsare, som fortsätter kika in, trots att min uppdatering är sämst i världshistorien :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0