Förlåt!

Hej, hej!
Jag hade bara tänkt be om ursäkt för min superdåliga uppdatering. Jag vet inte vad det är med mig längre. Jag tänker hela tiden att jag ska skriva, men sen blir det aldrig av.
Visst, jag har ägnat mycket tid till skolan den senaste tiden, eftersom jag inte vill mista de sista dagarna med klassen. Och, ja, jag har mått skit med yrsel i två dagar, så har inte kunnat använda datorn, men ändå. Jag vet ju vad jag ska skriva, men jag kan inte få ner det igen.
Så, som sagt, jag vill be om ursäkt och hoppas att ni har lite tålamod med mig. Jag får sommarlov imorgon, då är det även avslutningsfest. På lördag ska jag in på bio och på söndag fyller jag år, men efter det har jag all tid i världen till att skriva (Hoppas jag). Jag ska försöka en lång del till nästa gång!
Ha de gött mina vänner och tack för att ni fortsätter kika in på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis i förskott! :)

2012-06-14 @ 19:20:06
URL: http://lyrikern.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis, hoppas du haft en bra dag :)

2012-06-17 @ 23:01:00
Postat av: Anonym

nytt nu? kram

2012-06-19 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0