Vill du vara med i berättelsen?

Japp, som ni säkert förstår på rubriken, så kommer en av er läsare att få vara med i berättelsen i ett eller ett par inlägg. Låter det intressant?
Gör då såhär:
Skicka ett mail till mig på [email protected] och berätta lite om dig själv. Ålder, namn (Behöver endast vara förnamn), utseende och lite om din personlighet. Det behöver inte vara en lång beskrivning, bara jag får en helhetsbild. Vinnaren kommer lottas fram i slutet av veckan. Ni kommer ha till den 6/1 , alltså på fredag , på er att skicka in. Mejlen kommer bara att läsas av mig, så ingen information kring er kommer att spridas ut!
Lycka till!
Erica

Under tiden får ni några bilder som hör till berättelsen, samt några bra låtar :) Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag skickat! :)

2012-01-03 @ 23:30:35
Postat av: EmmaGILLAR!ulrik

Nu har jag skickat.. :P mehehehehehh

2012-01-03 @ 23:31:28
Postat av: Jempa

Nu hsr jsg också skickat!! :D

2012-01-04 @ 00:01:55
Postat av: Johanna

När kommer nästa del? Hittade bloggen nu ikväll och har plöjt mig igenom hela berättelsen, nu vill jag höra mer!!! :D

2012-01-04 @ 00:03:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Jag delade den här bloggen i Ulriks logg! Det är sjukt bra! Jag tycker om att du inte "måste ha ett visst antal kommentarer" och sånnt som alla andra har! Så snälla gör inte som dom andra, det är bara jättejobbigt! Kram på dig! Hoppas på ett nytt inlägg snart

2012-01-04 @ 13:06:20
Postat av: JOHANNA

SNÄLLA LÄGG UPP ETT TILL KAPITEL NUUUU!! :D DU SKA VÄLL INTE VÄNTE TILLS PÅ FREDAG? :O

2012-01-04 @ 13:22:13
Postat av: Amandaaa

Skickat ;) haha

men jag undrar vem tjejen i bilden som ska föreställa Cassie är, väldigt bra bild till Cassie btw ;)

2012-01-04 @ 13:32:21
Postat av: AnnaMuntherMarklund

blir det inte lättare om man bara skickar ett foto istället för att beskriva hur man ser ut? :)

2012-01-04 @ 14:14:39
URL: http://annamunthermarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0