Short info...

Halloj, halloj!
Vill bara passa på att informera om att det inte kommer komma något inlägg idag, då jag varit borta hela dan och inte har skrivit något innan. Så nästa inlägg kommer att komma imorgon, men förhoppningsvis kommer det bli lite längre, eftersom jag ska skriva lite idag (Efter att jag läst klart en OTROLIGT tråkig bok inför skolstarten på tisdag).
Sedan vill jag även förvarna er om att det kanske inte kommer komma inlägg lika ofta under skolveckorna. Det kommer kanske komma ett varannan dag, ibland varje, beroende på mängden läxor. Jag hoppas att ni förstår, då jag går sista terminen i nian och snart även får nationella proven att plugga till. Jag hoppas att det är okej!
Ha de gött!
Erica

image description Bilden tagen av: Josefin ( http://jossesfoto.weebly.com/ )

Kommentarer
Postat av: Simona

Håller med till 100! Exakt det jag ville få in fast, lyckades inte haha. Men såklart du också ska Lotta ut en bok om du Könner för det lixom, jag äger ju inte iden. Ha set bra!

2012-01-09 @ 18:19:14
URL: http://ulrikmunthernovell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0