Q & A

Såg att det hade kommit några frågor, så tänkte ta och svara på några stycken :)
1. Tack för att du delade den i Ulriks logg! Tycker det är grymt kul när ni säger och visar att ni gillar bloggen. Blir alltid så glad! Det med kommentarerna gjorde jag bara som en engångsgrej. Ville se om någon var sugen på att läsa vidare. Ska försöka att inte upprepa det! Kram.
Johanna: Nästa del kommer någon gång ikväll! Har en liten bit kvar att skriva på det, bara :) Kram.
Amanda: Tjejen på bilderna som ska föreställa Cassie, heter Ariana Grande och är en amerikansk skådespelerska. Du kan se henne i bland annat Victorious på Nickeloden och i Greyson Chance's musikvideo till låten "Unfriend You" Kram.
Anna: Jo, i och för sig blir det det, men jag visste inte om alla ville ge ut ett foto till mig, som ni ju inte känner, så därför skrev jag inte med det. Men man får såklart skicka med ett foto om man vill det! Kram.
Hoppas ni fick svar på era frågor! Nu ska jag ta och fortsätta på nästa del ;) Coming soon!
Ha de gött!
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0