Q & A

Svar 1: Anledning till varför JB ska med, det kommer komma senare ;)
Svar 2: JB är en av Cassies bästa kompisar. Man kan läsa lite om honom på Facebooksidan, samt så ska jag lägga upp det här på bloggen inom en snar framtid :)
Svar: Du får vänta och se om det händer nåt mellan dem, haha. Fast de är mest som syskon, så det är inte så troligt. Del 30 kommer inom en snar framtid...
Svar 1&2: Idéen låter jättebra! Tror jag tar den istället. Anledningen till kusin-idéen är den att jag ville göra något annorlunda, men jag har insett att det kanske inte var så bra ändå :)
Ha de gött allihopa!
Erica

Kommentarer
Postat av: Josefin

När kommer nästa kapitel? Sjukt taggad :D

2012-01-27 @ 20:04:30
URL: http://jossesfoto.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0