Q & A

Svar: Jag ber så jättemycket om ursäkt för min oaktivitet de senaste dagarna! Det var tänkt att nästa del skulle ha kommit upp redan igår, men då jag har otroligt mycket läxor, av vilka de flesta är till nästa vecka, samt prov, redovisningar, och annat, så har jag verkligen inte hunnit. Som topp på allt, så håller jag på och gör om i mitt rum, vilket tar mer tid än vad jag trott.
Så, jag ber så jättemycket om ursäkt igen och jag kan förstå att det känns tråkigt att det inte kommer något. Ett tips är att gå in och gilla Facebook-sidan jag har skapat. Den finns HÄR Där uppdaterar jag lite mer om nästa del, lägger upp bilder på karaktärerna, osv. Så, vill du veta mer om när nästa del kommer komma upp, så är det bara att kolla där ;)
Jag hade egentligen tänkt att det inte skulle komma en del idag, då just idag är en väldigt känslig dag för mig och min familj. Men jag ska försöka få in del 28 idag ändå, men ni får vara beredda på att det kan bli ett kort inlägg! Jag har nämligen inte orken att skriva, egentligen, just idag. Men jag ska försöka, för er skull!
Ha de gött!
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0