Q & A

Svar: Halloj! Jag kände att jag ville förklara min val angånde just det du nämnt. Jag är väl medveten om att karaktärerna kan kännas lite barnsliga för sjuttonåringar, men om du har träffat/sett Ulrik någon gång, så märker du att han inte beter sig riktigt som en sjuttonåring. Man är fortfarande mer barn än vuxen.
Jag har valt att göra Cassie ganska skämtsam av sig, men innerst inne är hon ganska blyg och osäker, vilket man märker någon gång då och då. Alla känner sig inte redo för att ha sex i sjuttonårsåldern, många väntar ju till senare. Jag har även valt att vänta med att skriva om det, då det inte kommit några önskemål om att det ska vara med. Tycker du att det ska vara med, så är det bara att kommentera, så försöker jag få med det så snart som möjligt.
Sedan så är jag ju själv inte sjutton, så jag vet ju inte om det är exakt så som jag har föreställt mig. Ge mig gärna tips och råd om någon av er läsare vet det bättre än jag ;)
Ha de gött!
Erica

Kommentarer
Postat av: Saga

KOmmer det ett nytt kapitel ikväll?

2012-01-17 @ 20:14:45
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Asså det var verkligen inte menat något taskigt, du skriver som en gudinna och jätte lätt att leva sig in skit bra verkligen.

Jag menar bara att när man är i den ålder även fast man inte är redo för sex så är man nyfiken på nya saker hela tiden och säger oftast inte nej man kan göra vilket som är väldigt modig men du kanske förstår, och verkligen inget taskigt, kung är du!! :) hare gött

2012-01-18 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0