Facebook!

Yes, så nu har jag alltså skapat en Facebook sida för bloggen :) Kände att det var lite enklare, än att jag ska slänga in ett inlägg här hela tiden, varje gång jag vill informera om något. Ni kan hitta den vid sidan här. Eller här. Kika gärna in och gilla den! :) Btw, del 24 ska komma, men har knappt skrivit något på den än, så det kan dröja.
Förresten, jag har börjat fundera på att starta en ny novell om ett tag, på samma blogg men med ny handling. På Facebook sidan kommer det komma upp ett inlägg där ni kan få rösta om vilken artist det ska handla om den här gången! Men det kommer absolut inte bytas nu direkt, då jag måste hinna skriva en bit i förväg innan jag lägger upp något.
Ha de gött!
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0