Ang. Tävlingen

Halloj!
Jag har nu bestämt mig för att förlänga tävlingen till imorgon kväll, då jag inte hunnit förbereda det som ska hända innan resan och känner att jag ville ge er alla lite mer tid. Så, är det någon mer som vill anmäla sig, så är det bara att bläddra ner ett par inlägg för att läsa instruktionerna.
Vill även passa på att informera om att jag kommer ha otroligt mycket att göra under de kommande veckorna, samt att jag kommer resa bort under vecka sju (Förhoppningsvis så kommer jag kunna slänga in något inlägg under den veckan). Detta kommer göra att uppdateringen kommer bli bristfällig, vilket jag hoppas att ni har överseende med.
Ha de gött!
Erica

Kommentarer
Postat av: felicia.n

Hej jag kommer skicka in men kan inte gö det förs en 18 tror jag är det görsent då

2012-01-23 @ 16:22:06
Postat av: Anonym

När kommer nästa kapitel? :( :)

2012-01-25 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0