Q & A

Svar: Jag ska försöka fota så mycket jag kan, men tyvärr får man inte filma, då låtarna inte får spridas innan Globen, då detta kan få artisterna diskade och de vill vi inte, eller hur? ;) Ulrik ska ju vinna det här!!! :D
Vi får se vad det blir för bilder utav det hela, helt enkelt. Scandinavium är ju ganska nedsläkt medan artisterna spelar!
Svar: Tack så grymt mycket för att du anmält dig, men då jag varken haft tid eller ork till att skriva de senaste dagarna, så har jag bara lyckats få ihop en enda del, som kommer att komma upp imorgon lördag. Därför känner jag att det inte är någon större idé att ha någon gästbloggare, om det inte finns något du kan göra! Sorry for that!
Jag hoppas att ni kan stå ut med en vecka utan inlägg. Jag ska se om jag kanske kan få upp ett, men det är inget som är säkert!
Ha de gött (och förlåt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0