Q & A

Svar: Yep, precis han är det :)
Svar: Jag kommer börja någon gång den här veckan, onsdag/torsdag någon gång. Anledningen till detta, är att jag vill hinna skriva en bra bit, samt att jag har nationella proven i svenska tisdag och torsdag och jag vill koncentrera mig ordentligt på det.
Svar: Jag lovar, jag hade inte kunnat göra bättre. Jag är otroligt förvirrad själv, det är anledningen till den här delen. Sedan vill jag bara visa att allt inte behöver vara glasklart. Nästan exakt detta hände mig själv förra året och jag ville gärna väva in lite av mina egna upplevelser.
Jag har faktiskt inte "bestämt" vem som dog, då jag verkligen inte kunde välja vem det var. Själv kopplar jag personen som dog till mina egna upplevelser förra vintern och tänker på henne när jag skriver. Jag är därför inte säker på om jag hade kunnat göra det bättre.
Jag är ledsen om jag gjort dig besviken på slutet, men jag hade inte kunnat fått till något bättre! I alla fall inte för tillfället.
Ha de gött!
Erica

Kommentarer
Postat av: Saga

Vet att jag har frågat det här innan men jag är lite glömsk, hehe...xD

När börjar du med berättelsen?



Tycker att det ska bli jättekul med en ny berättelse!

2012-02-06 @ 09:17:26
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0