Q & A

Svar: Nästa kommer troligtvis idag. Sitter och jobbar lite med den nu för att få ett bra avslut. Så, ja, det är verkligen det sista som kommer upp idag. Känns lite konstigt att den berättelse som gjorde så att den här bloggen startades, nu strax är slut. Men jag känner verkligen att jag behöver fortsätta på något nytt. Jag har tappat inspirationen till denna, så jag behöver en nystart. Jag hoppas att ni andra kommer tycka om den nya också, då jag redan lärt mig att tycka om den ;) Den kommer bli lite udda mot vad den här var, men förhoppningsvis så kommer ni uppskatta den :)
Ha de gött!
Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den blir säkert toppen! Men när ska du börja lägga ut kapitel från den? :)

2012-02-05 @ 13:59:59
Postat av: Hannalouise

Gud va bra du är på att skriva! Och Gud va irriterande att inte veta vilket perspektiv men får jag gissa så är det fortfarande cassie! :D kommer fortsätta läsa din andra novell, du är sjukt duktig! :) kram

2012-02-05 @ 18:13:44
URL: http://glittrandehav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0