Q & A

Svar: Jo, det är en ganska vanlig fråga som många bloggare ställer sig, haha ;) På ett ungefär gör man såhär: När man lyssnar på en låt på Youtube ser det oftast ut såhär:
För att få tillgång till "koden" man behöver, så klickar man på "Dela" och sedan underrubriken "Bädda In".
Då ska de se ut såhär:
Som du ser, så finns det olika storlekar på videoikonerna. Välj den du vill ha och kopiera sedan koden i rutan ovanför! :)
För att sedan få in den på bloggar (Då endast blogg.se, det är den enda som jag vet hur man gör på) så går du in på "Nytt Inlägg" och klickar på den knapp där det står HTML  <----- Då ska ett fönster komma upp, med den text du skrivit innan. Där klistrar du in koden du kopierat och klickar sedan på "Uppdatera", så ska den komma in i inlägget :)
Hoppas du fick svar på din fråga! :D
Svar: Jobbar på den just nu! Blir lite annorlunda mot vad jag hade tänkt mig, men slutet blir troligtvis som jag bestämt innan :P
Svar: Roligt att du nämner just detta, då det har varit en idé jag haft sedan början! Beronde på när jag har tid, så kommer det variera när den kommer ut för utlottning, men den kommer ut! Det beror på vad jag får för mina föräldrar. Antingen kommer jag lotta ut två ex eller ett. Ska nämligen skriva ut ett själv ockcå, så jag måste kolla med resterande familjen först!
Ha de gött allihopa!
Erica

Kommentarer
Postat av: victoria

tack så mycket då förstår jag.

2012-02-03 @ 20:20:06
URL: http://crazybuttrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0