Lite random Ulrik skrafs

Haha, förlåt att jag stör i fredagsfriden, men jag MÅSTE bara få länka till Ulriks nya låt. Allvarligt, jag tror alla kommer älska den, då jag gör det, haha ;D
http://svtplay.se/v/2697554/wild_kids/ulrik_munther?sb%2Ck173836%2C1%2Cf%2C-1
Officiella texten, om nån skulle vilja ha den ;)

Fågelsång hör överallt

Igelkott äter pinne som smakar starkt

En gran ger skugga överallt

I skogen finns där älgbajs

Mossa lever någonstans

Jag lavar och svär det är ingen kotte överallt någonstans här ibland

Igelkotten smakar på en gran

Den smakar barken hela da’n

Inte en kotte syns nu till i stan

För igelkotten smakar gran

Smakar gran

Det växer inget gräs just här

Eller jo förresten lite här och där

En gädda hoppar upp mot mig och säger hej

Igelkotten smakar bark

Men bävern han är stark

I älgbajs finns det skog och i skog så finns det sten och sopp och snö på en öde ö, på en öde ö

Vinden viner överallt

 

Ja, haha

Aj, det var en mygga som satte sig och bet på mig!


Hitta den på Youtube! Lyssna och njut och bli besatt som jag! :D




Kommentarer
Postat av: Johanna

OHHERREGUUUUUD!!! HAHAHAHAHAHAHAHAH det här gjorde min dag!! hahahhahaha satt och garva ihjäl mig!! hahahahah!!!

2012-02-03 @ 21:20:08
Postat av: Anonym

hahaha naaaw men han är ju bara så söt så man vill dööö<333333:*****

2012-02-03 @ 22:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0