Gästbloggare & lite annat sköj...

Groda, groda!
Hur står det till? ;) (Var bara tvungen till att använda den....)
Så, jag hade tänkt fråga er lite småsaker:
1. Tycker ni att jag ska ha med bilder till inläggen med de kläder huvudkaraktärerna bär, eller är det något som jag ska skippa?
2. Tycker ni att det ska vara bilder till varje inlägg, och vad ska de då föreställa? Platser, människor, omgivningar...
3. Jag vet inte om ni kommer ihåg/har läst det, men på lördag (11/2) och fram till nästa lördag (18/2, Ulriks födelsedag!!!), så kommer jag att vara bortrest, vilket gör att jag troligtvis inte kommer ha möjlighet till att uppdatera. Så, tycker ni att jag ska ta in en av er som gästbloggare (Jag kommer då skriva klart delarna innan och skriva vilken dag de ska upp på, osv.) eller ska jag försöka lägga in tidsinställda inlägg (Om nu den förbannade funktionen funkar som den ska)? Berätta gärna vilken av dem som blir bäst! Om jag nu ska ta in en gästbloggare, så måste jag ju verkligen kunna lita på att den här personen verkligen sköter sina uppgifter och inte förstör för mig/er.
Så, berätta vad ni tycker, så kommer "resultatet" upp senare idag/imorgon.
Ha de gött, nu va?!

Kommentarer
Postat av: Samantha

1. Skippa inget! ;)

2. Det spelar faktiskt ingen roll för min del, men man får en klarare bild av saker och ting om man får se platserna som nämns i novellen och lite sånt.. :)

3. JA! DET SKA DU! :D

2012-02-07 @ 18:56:14
Postat av: Anna

Groda på dig själv du!

1: Tycker verkligen att du ska ha med bilder i kapitlen men har du funderat på ett litet collage? Nu tar de ganska mycket plats och man kanske skulle uppmärksamma de mer om det var ett litet collage i början av kapitlet istället. Bara en liten tanke!!!

2: Bilder beskriver mycket som texter inte gör så bilder är en väldigt bra idé. Karaktärerna har vi ju en aning om hur de ser ut men det är ju fortfarande trevligt att se. Bilder på omgivningen och platser är jättebra då man får en helhet av allt.

3: Jag hoppas verkligen att du fixar en gästbloggare eller att det funkar med inlägg. En gästbloggare kanske är ett lite säkrare kort än att lita på blogg.se Om det skulle vara så att du bestämmer dig för en gästbloggare så finns jag här till ditt förfogande om du skulle vilja.

KRAM!! :D

2012-02-07 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0