Q & A

Svar: Hej! :) Tack för tipset, dock vet jag inte om jag skulle kunna hålla mig till det. Jag använder kommatecken mer än och, för att göra det lite mer beskrivande. Annars skulle det bli såhär:
Jag drog ett djupt andetag och öppnade ögonen. Solen sken och fåglarna kvittrade och det var verkligen en perfekt dag. Jag och Malin skulle och bada med Jocke och Malvin.

Ganska jobbigt att läsa, eller vad säger ni? Nu är det i och för sig en kort bit, men i en längre text skulle det inte funka särskilt bra. Alltså, om jag skriver som jag brukar, skulle det resultera i detta:
Jag drog ett djupt andetag och öppnade ögonen. Solen sken, fåglarna kvittrade och dagen var verkligen perfekt. Jag, Malin, Jocke och Malvin skulle senare iväg och bada tillsammans.

Som sagt, korta exempel. Tro mig, det skulle inte funka i en hel text, men jag kan försöka tänka på det då och då! :)
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0