Tjolahopp!

Hejsan, hoppsan!
Vill bara passa på att berätta att del åtta kommer komma upp idag, men tid är ännu inte bestämt. Jag sitter i skrivande stund och tänker ut vad som ska hända. Den kommer kanske bli lite kortare än vanligt, då jag tänkte försöka skriva klart även del nio, så att jag kan tidsinställa det. Som sagt så jobbar jag för tillfället, så har inte så speciellt lång tid på mig. Ska även börja skriva på en ny fanfic inom kort, den här gången om One Direction. På min egen blogg (Som för tillfället inte är särskilt aktiv), så kommer ni kunna vara med och bestämma vem av killarna som ska vara "huvudperson". Så om det finns några 1D fans här, så kan ni ta och kika in här
Nej, nu måste jag fortsätta skriva :)
Ha de gött!
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0