Hoppsansa!

Hejsan, hejsan!
Då det ju inte kommer komma upp något inlägg idag, för att ni ska få ett riktigt långt imorgon, så tänkte jag göra på ett annat vis. Om jag får 10 kommentarer på det här inlägget (från olika IP-adresser), så kommer jag lägga upp ett inlägg med bilder och låtar som passar ihop med morgondagens inlägg! Vad säger ni om det? Skulle det vara en kul grej? ;) Det blir då lite av en uppladdning inför morgondagen ;) Kanske lägger jag även upp ett smakprov på vad som ska hända...
Ha de gött!
Erica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome. :D <3

2011-12-30 @ 16:32:27
Postat av: amanda

Du skriver otroligt bra! Vill ha meeeer! :D

2011-12-30 @ 19:45:41
Postat av: Amanda #2

Säger som den andra Amandan: Du skriver otroligt bra!

Allting är så bra balanserat, tillräckligt mycket detaljer för att man ska se händelserna framför sig men inte så pass mycket oegentligheter att man kommer av sig. Jag hoppas att novellen blir låååååång, för det här är riktigt bra. Framtidens författare?



(Oj vad smörig jag låter, haha :$ well, skitsamma!)

2011-12-30 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0