Tävlingsdags!

Japp, nu var det alltså dags igen!
Jag hade till en början tänkt ha en tävling, där jag skulle lotta ut ett utskrivet ex av Afterall, men då våran skrivare totalt lagt av, så kommer detta dröja ytterligare...
Istället så har jag nu en ytterligare "Vara med i berättelsen" - tävling!
Reglerna är enkla:
* Kommentera det här inlägget med en kort motivering till varför just du ska vinna.
* Glöm inte att skriva din e-mailadress i fältet som är till för detta. Ingen e-mail = Inget bidrag. Så är det tyvärr, då jag kommer mejla vinnaren.
* Endast ett bidrag/person! Kommenterar du flera gånger, så blir du tyvärr diskad (Om det inte är så att du råkar trycka två gånger på skicka knappen, eller liknande.). That´s life...
* Tävlingen pågår fram till Fredag nästa vecka. Alltså den 30/3 2012

Lycka till nu, allihopa! Om det finns några övriga frågor, skicka då iväg ett mejl till mig på [email protected]



Kommentarer
Postat av: victoria

hej!

varför jag ska vinna? Det vore kul stt vara med i en novell då jag har varit med i andra tävlingar men inte vunnit. Men också för att jag har följt den här bloggen från början. Jag har läst både Afterall och Auustralien moments. :) Du är grymt duktig och det låter verkligt och därför skulle det vara kul att vara med i just din novell.

2012-03-22 @ 18:15:27
URL: http://crazybuttrue.webblogg.se/
Postat av: felicia

Hej! Vill först säga att jag och min syster skickar båda in om du undrar över lika adresser.

Jag skulle tycka det var kul att vinna för att jag verkligen älskar din novell och tycker du är den som skriver bäst av alla ulrik novellerna som finns.Därför skulle det vara kul att vara med och för att det skulle vara kul att vara med i en berättelse och läsa om sig själv och leva sig in i det.Jag har varit med i flera olika tävlingar men inte vunnit både på din och andra bloggar.

Lycka till med att välja vinnaren :)

2012-03-22 @ 18:21:02
URL: http://summerair.webblogg.se/
Postat av: EmmaGILLAR!ulrik

Jag har följt dina noveller och uppdaterar flera gånger varje dag, det skulle vara lite kul om jag själv va med i den och se vilken karaktär jag skulle vara och så! Din novell är bäst! Sluta aldrig!!! Kram Emma!

2012-03-22 @ 21:16:40
Postat av: Elin

Jag skulle vilja vara med i din novell för att jag älskar den och sen skulle det vara jätte kul eftersom du skriver såå bra och det skulle vara kul och se hur jag skulle bli i din novell!!!

2012-03-23 @ 07:17:15
Postat av: maja

Halloj!



Hej jag skulle vilja vara med i novellen, för att min personlighet är väldigt speciell och det skulle kunna göra novellen väldigt bra!

Jag läser din novell var dag och solen skinner över denna blogg!

2012-03-23 @ 21:14:23
Postat av: Miranda (:

Min motivering:

Du känner mig bra, och därför är det lätt att skriva.

jag älskar dina berättelser och därför skulle det vara en ära att få vara med i en av dem! :D

2012-03-30 @ 18:48:28
Postat av: Wilma!:)

Varför jag ska vinna?

Jag älskar denna novellen och att vara med i den skulle inte göra det sämre! Sen skulle nog min persolighet passa väldigt bra in på det som händer i Australian Moments! ;)

2012-03-31 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0