Any ideas?

Halloj, halloj!
Lider för tillfället av skrivkramp, vilket gör att jag knappt skrivit något sedan senaste inlägget. I´m sorry for that! Ska försöka skriva lite mer under kvällen, så att det kanske kommer upp något inlägg senare, men inget är säkert.
Men nu har jag lite små frågor till er alla, fina läsare:
  • Vad skulle ni tycka om idén om en frågestund? Skulle det vara en kul grej, där ni kan ställa alla möjliga sorters frågor till mig, både om mig, vad jag sysslar med och om berättelsen? Vad ni än kommer på!
  • Sedan, har ni några idéer på vad som skulle kunna hända i berättelsen inom en snar framtid? Jag har planerat en del saker som kommer i framtiden, men t.ex något som skulle kunna hända när Alex träffar sin sms- kompis. Jag har förstått att flera av er har aningar om vem det kan vara! :)
  • Okej, så sist, men inte minst: Tycker ni att vi ska köra en till tävling där någon av er kommer att få vara med i berättelsen? Eller har ni andra förslag på en tävling? Give me some ideas, lads! :p
Så, det tror jag var allt! Ta nu och kommentera några svar :)
EDIT: Så, då jag fått lite små-respons på en liten frågestund, så kommer jag alldeles strax publicera ett inlägg där ni kan ställa frågor, på min personliga blogg . Det kan handla om allt möjligt: Mig, min vardag, den här bloggen, berättelsen, osv. Bara er fantasi sätter gränserna! Obs! Förvarnar er bara om att jag INTE kommer svara på frågor som är alltför privata eller närgångna. Just so ya now!
Sen så får ni gärna även kommentera om ni tycker att jag ska skriva svaren på frågorna i ett blogginlägg, eller om jag ska göra en video där jag besvarar dem. Om det blir många (Vilket jag ju hoppas på :p), så är det ju enklare att svara i ett videoinlägg än att skriva ner svaren. Jag är ju en lat tonåring ;)
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: victoria

Det vore kul att ha någon tävling att en läsar får vara med i novellen. :)Det vore också kul att ha en fråge stund så att vi kan ställa frågor till dig om bloggen eller dig själv. :)

2012-03-08 @ 19:30:42
URL: http://crazybuttrue.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Vore kul med en tävling om att få vara med i berättelsen :) <3

2012-03-08 @ 19:57:49
Postat av: felicia.n

Låter bra som de andra säger men en fråga vad hände med 1D alex bara skika ett mess till karry så var de ute ur bilden liksom? Men annars är den grym.

2012-03-08 @ 21:16:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0