Q & A

Svar: Den andra kommer börja nån gång nästa vecka/efter lovet. Då jag har nationella proven i svenska nästa vecka, så kommer jag försöka avsluta Afterall innan dess och sedan lägga in första delen av Australian Moments på torsdag kväll, men det beror på hur trött jag är.
Då jag ska resa bort den 11 och är borta hela lovet, så är det inte säkert att det blir några inlägg under den veckan. Jag funderar på att ta in en gästbloggare, som jag mejlar delarna till innan, eller så lägger jag in tidsinställda inlägg, men då gäller det ju att den funktionen verkligen funkar ;)
Haha, MVG har jag tyvärr inte. Min lärare verkar alltför kräsen för att ge mig det. Kanske ska jag slänga Afterall på över 70 (!) sidor på hennes skrivbord? Naa, jag vet inte om hon skulle gilla den :p
Hm, när jag var yngre tänkte jag att jag kanske skulle bli författare, men nu har jag ingen större aning om vad jag skulle vilja bli. Jag skriver ju mest fanfics (Har nu skrivit om One Direction, Jonas Brothers, Eragon, Harry Potter och Ulrik så klart), vilket jag inte tror att man har så stor chans att ge ut på nåt förlag. Men man vet ju aldrig vart vägen leder mig...


Svar: Jag har faktiskt inte gjort några andra fanficbloggar än den här. Jag funderar på att skapa en till där jag lägger upp korta grejer, men jag vet inte om det är någon som skulle vilja läsa dem :p
Svar: Jo, jag har kvar den. Den ligger i datorn och väntar på att jag ska fortsätta skriva, haha ;) Ska skriva en bit till på den, innan den är "klar." Ska fixa en blogg senare ikväll, där jag kan lägga ut kortare berättelser. Länk till den kommer komma :D
Ha de gött!
Erica

Kommentarer
Postat av: Saga

Okej tack så mycket för svaren!;D

Har du kvar de andra fanfic bloggarna?

2012-02-01 @ 17:28:58
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: Saga

Okey! Skulle gärna läsa om du skapade en annan blogg. Om du skulle göra det får du gärna länka den!

2012-02-01 @ 17:45:43
URL: http://www.sagaekstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skulle också jättegärna vilja läsa dina andra fanfics!

Fixa med gästbloggning! Kommer inte stå ut en hel vecak utan...

2012-02-01 @ 18:21:39
URL: http://lyrikern.blogg.se/
Postat av: Ida:)

lägg upp den med One Direction!! :D:D:D

2012-02-01 @ 18:44:43
URL: http://thatsjuustmee.blogg.se/
Postat av: victoria

jo jag undrar om du har kvar din fantic om one direction? om du har det kan du länka den då. skulle bli glad om du har kvar den. :D

2012-02-01 @ 20:17:44
Postat av: felicia

Hej jo har du kvar dina andra noveller kan du länka dem om du har det ,skulle läsa allihop

2012-02-01 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0