Q & A

Svar: Det är inte helt säkert :) Hade gärna sett att jag fått liiite fler kommentarer, men jag vill ju inte tvinga nån att kommentera, hehe. Jag ska skriva lite idag, så får vi helt enkelt se om det kommer något idag eller imorgon :p
Svar: Haha, talang vet jag inte om jag har, precis ;) Skriver för tillfället på nästa del. Har suttit i princip hela eftermiddagen och skrivit ett ord i taget, så har inte kommit sådär jättelångt. Det är inte förrän nu som jag tagit tag i det hela ordentligt, så för tillfället är det lite oklart när nästa kommer. Förhoppningsvis ikväll, men jag kan inte lova något.
Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: =)

din novell är jättebra :D vill läsa meer!

2012-02-22 @ 19:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0